Returer
Om du fått fel vara skickad till dig eller om varan/varorna är trasiga, vänligen maila till support@merodacosmetics.com så hjälper vi dig.
Om du inte är nöjd med mottagen vara/varor kan du returnera de/dem till oss inom 30 dagar efter mottagandet, förutsatt att de är i originalskick.
När du gjort returen har du rätt till full återbetalning, vilket däremot inte inkluderar kostnaden för returfrakten. Vi tar inte heller emot varor som är använda, öppnade eller som inte är i originalskick.
Så gör du en retur:
- Ladda ner, skriv ut och fyll i returformuläret som du hittar längst ner på denna sida.
- Skicka returformuläret tillsammans med ett foto på den vara/varor du önskar returnera till support@merodacosmetics.com.
- Efter att Meroda godkänt returen, packa varan/varorna på ett säkert sätt så att de inte tar skada under frakten.
- Ange texten "Retur" på försändelsen.
- Använd en försäkrad spårningstjänst när du skickar paketet för att säkerställa att paketet kommer fram säkert.
- Skicka ett mail med spårningsnummer eller liknande till support@merodacosmetics.com
Skicka varan/varorna till följande adress:
Rimco Fulfilment
Fluorietweg 14B
1812 RR Alkmaar
The Netherlands
Villkor för returer:
- Alla returnerade varor måste vara oanvända, oöppnade och i originalförpackning.
- Vi ansvarar inte för fraktkostnaden, den står du som kund för.
- Se till att alla returnerade varor är korrekt förpackade så att de inte skadas under frakten.
- Skicka försändelsen med en spårbar, försäkrad tjänst eftersom vi inte kan ta ansvar för föremål som skadas eller försvinner under frakten.
- Skicka inte varan/varorna innan vi godkänt returformuläret. Utan ett godkännande kan din retur inte behandlas.
Bilagor