FRAKT OCH LEVERANS
-
FRAKT OCH LEVERANSTID
Beställningar för Nederländerna måste göras senast 23:59 CET för att få dessa nästa dag. Beställningar för resten av Europa måste göras före 22:30 CET för att nå cut off, andra beställningar som görs efter denna tid ar Dag -1 vid beräkning av förväntat leveransdatumBeställningar för resten av världen måste göras före 18:00 CET för att nå cut off, övriga beställningar gjorda efter denna tidpunkt ar Dag -1 vid beräkning av förväntat leveransdatumLeveranstiderna baseras på beställningar som görs mellan måndag och fredag och anges i arbetsdagar. Så en order som läggs på fredag (dag noll) till exempelvis Österrike kommer att ha en förväntad leveransdag på tisdag eller onsdag veckan därpå. Beställningar som görs på lördag OCH söndag före tidsgränserna kommer att behandlas som dag noll vid beräkning av förväntade leveransdatum.
-
INTERNATIONELL FRAKT:
Meroda Cosmetics accepterar för närvarande beställningar som skickas till följande länder / regioner: Land Förväntad leveranstid i arbetsdagar
Orderdatum är dag nollÖsterrike 2-3 dagar Belgien Nästa dag Bulgarien 6-8 dagar Kroatien 6-8 dagar Tjeckien Bulgarien 3-4 dagar Tjeckien Danmark 3-4 dagar Estland Finland 6-8 dagar Finland Estland 6-8 dagar Frankrike 2-3 dagar Tyskland
(Kartonger med påskrift)1-2 dagar Tyskland (brevlåda) 1-2 dagar Grekland 7-10 dagar Hong Kong 6-9 dagar Ungern 4-5 dagar Indien 6-9 dagar Internationell EU finns inte på listan Landspecifik Internationell Icke-EU inte på listan Landspecifikt Irland 5-6 dagar Israel 9-13 dagar Italien 3-4 dagar Lettland 5-7 dagar Litauen 6-8 dagar Luxemburg 3-4 dagar Nederländerna (brevlåda) Nästa dag Nederländerna (brevlåda) Nästa dag Norge (brevlåda) 2-4 dagar Norge 2-3 dagar Portugal Rumänien 3-4 dagar Rumänien 5-8 dagar Slovakien 3-6 dagar Slovenien 5-7 dagar Spanien 2-4 dagar Sverige 3-4 dagar Sverige 3-4 dagar Storbritannien 2-5 dagar United States of America 6-10 dagar
LEVERANS / ORDERSTATUS
HITTAR DU INTE SVARET DU LETAR EFTER?
Kontakta oss på support@merodacosmetics.com!
-
Hur kan jag spåra min beställning?
Du hittar ett Track & Trace-nummer i ditt e-postmeddelande med en orderbekräftelse. Med denna länk kan du spåra statusen för din beställning.
-
Jag har inte fått min beställning, men spårningen visar att jag har fått den. Vad kan jag göra?
Det är viktigt att du tar upp detta med oss OMEDELBART. För att vi ska kunna undersöka saken med vårt distributionscenter/våra fraktpartners och ersätta varor måste vi göra detta inom 7 dagar efter mottagandet. Följ den normala returprocessen och fyll i returformuläret, men tänk på att du har 7 dagar på dig att meddela oss.
-
Levererar ni internationellt?
Ja, vi skickar internationellt. Besök vår fraktsida här (include link)
-
Hur kvalificerar jag mig för fri frakt?
Vi erbjuder fri frakt för beställningar över 45 euro eller 450 kr
-
Vad behöver jag mer veta om leveransen av min beställning?
- Vi skickar en bekräftelse via e-post när betalningen gått igenom. Du får en ny bekräftelse (avsändare noreply@cb.nl) när beställningen har skickats.
- Vi kan tyvärr inte garantera exakt hur lång tid leveransen tar, 2-5 arbetsdagar är en uppskattning.